ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ

rsz org e47647b153f5a811 1553346620000

Στην κορυφή της προγραμματικής ατζέντας του Ν.Ε.Σ.ΤΩΡ βρίσκεται η αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας του πολίτη. Αντιλαμβανόμαστε πλήρως ότι ο δήμος ανήκει στους δημότες και ότι ο δήμαρχος είναι ορισμένου χρόνου υπάλληλος των δημοτών. Με αυτό το σκεπτικό λειτουργούμε, γιατί αυτή είναι η αλήθεια την οποία θέλουμε να υπηρετήσουμε για την Καρδίτσα.

Δυστυχώς το αποτέλεσμα της δημοκρατικής ετυμηγορίας του Καρδιτσιώτικου λαού είναι η πόλη μας, η Καρδίτσα, να έχει υποβιβαστεί σε επίπεδο διεκδικήσεων «χωριού» και η περιοχή μας να είναι στο «τοπ 3» της φτώχειας πανελλαδικά. Η «ανάπτυξη» θα έλθει μέσω προσφύγων και οικονομικών μεταναστών που θα αντικαταστήσουν τους φοιτητές που εγκαταλείπουν την πόλη. Αυτό είναι το «όραμα» και το σχέδιο για την προκοπή του τόπου, εσείς το επιλέξατε.

Στον κόσμο των επιχειρήσεων μια από τις κορυφαίες προτεραιότητες είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Το μάνατζμεντ ενδιαφέρεται για τις εντυπώσεις-εμπειρίες των πελατών, γιατί αντλεί χρήσιμα δεδομένα για τη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών. Ο πολίτης, όμως, δεν είναι απλά ένας πελάτης του Δήμου. Είναι ταυτόχρονα και ο ιδιοκτήτης. Πολύ πιο σημαντικό!

Ο Δήμος, συνεπώς, είναι υποχρεωμένος -και με το παραπάνω- να ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση των Δημοτών. Πώς το ποσοτικοποιεί αυτό προκειμένου να βελτιωθεί; Πόσες μέρες χρειάζεται να αλλάξει μια λάμπα στον αστικό ιστό, σε πεδινό και ορεινό χωριό του Δήμου; Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αντικατασταθεί ή να επιδιορθωθεί ένας κάδος απορριμμάτων; Σε πόσες μέρες θα ικανοποιηθεί ένα αίτημα για σπασμένο πεζοδρόμιο ή φθαρμένο οδόστρωμα; Ποια η πορεία του αριθμού των αδέσποτων; Ας ρωτήσουμε πόσο καθαρή βρίσκουν την πόλη οι δημότες με άριστα το 10; Ποια τα προβλήματα που παρατηρεί ο επισκέπτης; Αυτά τα μετρήσιμα στοιχεία -και δεκάδες άλλα- πρέπει διαρκώς να παρακολουθούνται, να βελτιώνονται και να είναι δημόσια. Εμείς, έτσι θα αλλάξουμε την καθημερινότητα. Αντλώντας στοιχεία, θέτοντας στόχους, αναδιανέμοντας πόρους και ελέγχοντας το αποτέλεσμα.

citizen satiasfaction Calgary

Είναι θλιβερό πως ένας οργανισμός σαν το Δήμο Καρδίτσας δεν έχει εισάγει καν διαδικασίες ετήσιας απογραφής. Δεν ξέρει τι είχε στην αρχή της χρονιάς, δεν ξέρει τι έχει στο τέλος και συνεπώς δεν ξέρει τί λείπει και πού λείπει! Ορίστε, συνεχίστε να τους ψηφίζετε, τα δικά σας υλικά διαχειρίζονται.

Ένας Δήμος που θέλει να βρίσκεται μπροστά θα έπρεπε να δρομολογήσει διαδικασίες έκδοσης ISO σταδιακά για όλες τις υπηρεσίες του. Ήδη κάποιοι Δήμοι στην Ελλάδα το έχουν πράξει πρωτοπορώντας. Πιστοποιείς ότι προσφέρεις ποιοτικές υπηρεσίες μέσα από συγκεκριμένες (εξωτερικά ελεγχόμενες) διαδικασίες, λειτουργείς με standards, όπως κάθε σύγχρονος οργανισμός. Αυτά είναι πράγματα που έπρεπε να έχουν γίνει από την προηγούμενη δεκαετία...

iso greek

Και, όμως, σε λίγο θα αρχίσει να «παίζει» στις ανακοινώσεις των υποψηφίων Δημάρχων η καραμέλα του «smart city» για την Καρδίτσα της ανέχειας, ενώ τα σκουπίδια ζέχνουν σε κεντρικούς δρόμους της πόλης. Ενώ περνάς από την οδό Καποδιστρίου και από τα γκράφιτι νομίζεις ότι είσαι σε γειτονιά του Μπρονξ. Ενώ τα αδέσποτα έχουν τις δικές τους «συμμορίες» σε κάθε γειτονιά. Ενώ led φώτα λαμπρύνουν το ανάγλυφο του «βομβαρδισμένου» οδοστρώματος. Ενώ έχουμε αεροδρόμιο και πάμε στο φράχτη για την ανάγκη μας. Ενώ οι κακοτεχνίες και η έλλειψη αισθητικής είναι καταφανείς.

Για ποια ικανοποίηση του Δημότη ομιλούμε από τη στιγμή που για τα προβλήματα των Δημοτών έχουμε εφαρμογή για κινητά, αλλά η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη (76000) δεν έχει καν ένα τηλεφωνικό κέντρο με ένα μήνυμα υποδοχής; Πώς περιμένει ο Δήμος να είναι ικανοποιημένος ο Δημότης από τη στιγμή που κατόπιν επικοινωνίας δε λαμβάνει ούτε ένα μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο που να τον ενημερώνει για την εξέλιξη της πορείας του αιτήματός του; Για τις προεκλογικές τους ομιλίες, όμως, βρίσκουν τον τρόπο να στείλουν μηνύματα…

Στο Ν.Ε.Σ.ΤΩΡ θέλουμε ένα Δήμο που να πρωτοπορεί σε δράσεις, να καινοτομεί σε μεθόδους και να επενδύει διαρκώς στους ανθρώπους του. Εμείς, δεν θέλουμε τη Δημοτική Αρχή να λειτουργεί απέναντι στον πολίτη ως φοροεισπρακτικός μηχανισμός, αλλά να κάνει τη δουλειά για την οποία πραγματικά έχει συσταθεί. Να είναι φιλική προς το δημότη, άμεση στην αντιμετώπιση των καθημερινών και κοινωνικών προβλημάτων του και να το κάνει με μέθοδο. Αγαπητέ συνδημότη, τόσα χρόνια ψηφίζεις κομματικά γεννήματα και η Καρδίτσα έχει βαλτώσει. Αν θέλεις πραγματικά να δώσεις ελπίδα στην Καρδίτσα, δώσε δύναμη στο Ν.Ε.Σ.ΤΩΡ, δώσε αξία στην ψήφο σου!

Για τη Δημοτική Παράταξη Ν.Ε.Σ.ΤΩΡ

Ηλίας Σχορετσανίτης

Υποψήφιος Δήμαρχος Καρδίτσας